24 Şubat 2017 Cuma

Göğe Bakma Durağı Şiiri

  Hiç yorum yok
İkimiz birden sevinebiliriz göğe bakalım 
Şu kaçamak ışıklardan şu şeker kamışlarından 
Bebe dişlerinden güneşlerden yaban otlarından 
Durmadan harcadığım şu gözlerimi al kurtar 
Şu aranıp duran korkak ellerimi tut 
Bu evleri atla bu evleri de bunları da 
Göğe bakalım

İkimiz birden sevinebiliriz göğe bakalım  Şu kaçamak ışıklardan şu şeker kamışlarından  Bebe dişlerinden güneşlerden yaban otlarından  Durmadan harcadığım şu gözlerimi al kurtar  Şu aranıp duran korkak ellerimi tut  Bu evleri atla bu evleri de bunları da  Göğe bakalım  Falanca durağa şimdi geliriz göğe bakalım  İnecek var deriz otobüs durur ineriz  Bu karanlık böyle iyi aferin Tanrıya  Herkes uyusun iyi oluyor hoşlanıyorum  Hırsızlar polisler açlar toklar uyusun  Herkes uyusun bir seni uyutmam bir de ben uyumam  Herkes yokken biz oluruz biz uyumayalım  Nasıl olsa sarhoşuz nasıl olsa öpüşürüz sokaklarda  Beni bırak göğe bakalım  Senin bu ellerinde ne var bilmiyorum göğe bakalım  Tuttukça güçleniyorum kalabalık oluyorum  Bu senin eski zaman gözlerin yalnız gibi ağaçlar gibi  Sularım ısınsın diye bakıyorum ısınıyor  Seni aldım bu sunturlu yere getirdim  Sayısız penceren vardı bir bir kapattım  Bana dönesin diye bir bir kapattım  Şimdi otobüs gelir biner gideriz  Dönmeyeceğimiz bir yer beğen başka türlüsü güç  Bir ellerin bir ellerim yeter belleyelim yetsin  Seni aldım bana ayırdım durma kendini hatırlat  Durma kendini hatırlat  Durma göğe bakalım
Turgut Uyar
Falanca durağa şimdi geliriz göğe bakalım 
İnecek var deriz otobüs durur ineriz 
Bu karanlık böyle iyi aferin Tanrıya 
Herkes uyusun iyi oluyor hoşlanıyorum 
Hırsızlar polisler açlar toklar uyusun 
Herkes uyusun bir seni uyutmam bir de ben uyumam 
Herkes yokken biz oluruz biz uyumayalım 
Nasıl olsa sarhoşuz nasıl olsa öpüşürüz sokaklarda 
Beni bırak göğe bakalım

Senin bu ellerinde ne var bilmiyorum göğe bakalım 
Tuttukça güçleniyorum kalabalık oluyorum 
Bu senin eski zaman gözlerin yalnız gibi ağaçlar gibi 
Sularım ısınsın diye bakıyorum ısınıyor 
Seni aldım bu sunturlu yere getirdim 
Sayısız penceren vardı bir bir kapattım 
Bana dönesin diye bir bir kapattım 
Şimdi otobüs gelir biner gideriz 
Dönmeyeceğimiz bir yer beğen başka türlüsü güç 
Bir ellerin bir ellerim yeter belleyelim yetsin 
Seni aldım bana ayırdım durma kendini hatırlat 
Durma kendini hatırlat 
Durma göğe bakalım

Şiirler

Beğendiğiniz Gönderileri Arkadaşlarınızla Paylaşınız

Etiketler :

Adsız

Bir Kitap Arıyorsun ve İçeriği güzel olsun diyorsan kitaplardan alınan kesitlerle hoşuna giden kitabı bulabilirsin. Destekleriniz İçin Teşekkürler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.