26 Şubat 2017 Pazar

Orhan Veli Kanık Anlatamıyorum Şiiri

  Hiç yorum yok
 Ağlasam sesimi duyar mısınız,  Mısralarımda;  Dokunabilir misiniz,  Göz yaşlarıma, ellerinizle?   Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,  Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu  Bu derde düşmeden önce.   Bir yer var, biliyorum;  Her şeyi söylemek mümkün;  Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;  Anlatamıyorum.


Anlatamıyorum 



Ağlasam sesimi duyar mısınız, 
Mısralarımda; 

Dokunabilir misiniz, 

Göz yaşlarıma, ellerinizle? 

Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel, 

Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu 

Bu derde düşmeden önce. 

Bir yer var, biliyorum; 

Her şeyi söylemek mümkün; 

Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum; 
Anlatamıyorum.

Şiirler

Beğendiğiniz Gönderileri Arkadaşlarınızla Paylaşınız

Etiketler :

Kitaptan Bunlar

Bir Kitap Arıyorsun ve İçeriği güzel olsun diyorsan kitaplardan alınan kesitlerle hoşuna giden kitabı bulabilirsin. Destekleriniz İçin Teşekkürler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.