17 Şubat 2017 Cuma

Denemeler Kitabından Alıntı

  Hiç yorum yok



Plinus'un dediği gibi,herkes kendisi için bir derstir; elverir ki insan kendini yakından görmesini bilsin. Benim yaptığım,bildiklerimi söylemek değil,kendimi öğrenmektir;başkasına değil kendime ders veriyorum. Ama bunları başkalarına da anlatmakla kötü bir iş yapmıyorum. Bana yararı olan bu işin belki başkasına da yararı olabilir. Zaten benim de bir şeye dokunduğum yok. Yalnız kendimle uğraşıyorum;delilik ediyorsam ,bundan zarar görecek başkası değil benim; çünkü bu öyle bir delilik ki bende başlayıp bende bitiyor. Hiçbir kötülüğe yol açmıyor.

D Harfi İle Başlayan

Beğendiğiniz Gönderileri Arkadaşlarınızla Paylaşınız

Etiketler :

Adsız

Bir Kitap Arıyorsun ve İçeriği güzel olsun diyorsan kitaplardan alınan kesitlerle hoşuna giden kitabı bulabilirsin. Destekleriniz İçin Teşekkürler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.